מדריך לרכישה קורקינט חשמלי

מדריך לרכישה נכונה של קורקינט חשמלי (תודו לנו אחר כך)

מדריך לרכישה קורקינט חשמלי – הקורקינטים החשמליים כבשו את תל אביב ומסתמן כי הם לא מתכוונים לעצור שם.
טוב, זוהי לא ממש הפתעה שכלי התחבורה הקומפקטי, הנגיש והחמוד הזה הפך להיות "אביזר אופנתי" בכל דירת שותפים שניה בתל אביב, שהרי הוא כל כך מהיר (והרבה פחות מסורבל מכל כלי רכב ממונע אחר) ממש "ללכת עם ולהרגיש בלי".

מדריך לרכישה קורקינט חשמלי

אז איך בעצם מתבצעת רכישה נכונה של קורקינט חשמלי?

  • איפה קונים?

קורקינט חשמלי קונים רק מחנות מוכרת ואמינה! אין ספק שזה מאוד מפתה לרכוש קורקינט בזול מכל מיני "כלבויניקים" שצצים להם מעת לעת ומלהיבים אתכם עם מחירי רצפה מאוד "משתלמים", אולם קורקינט הוא כלי תחבורה שזקוק לעיתים לתיקון, טיפול תקופתי, והרכבת חלקי חילוף לצורך תחזוקה שוטפת.
לכן שימו לב שאתם רוכשים קורקינט חשמלי מחנות מוכרת וידועה ולא אחת כזו שתיעלם "בעת צרה" ותשאיר אתכם עם קורקינט תקול בלי אבא ואימא.

  • באילו אמצעי בטיחות יש לנקוט?

לפני קבלת ההחלטה לרכוש את הקורקינט שלנו, חשוב מאוד לעצור ולבדוק כי באותו קורקינט מתקיימים כל האלמנטים הקשורים לבטיחות.
יש לוודא שהקורקינט החשמלי עומד בתקן שנקבע ע"י מכון התקנים הישראלי, כולל סימון עם פרטי הדגם, היצרן והיבואן (שם הדגם, ארץ הייצור, שם היצרן, שם היבואן, כתובת היצרן, הספק מנוע ומהירות מרבית) .

במקביל לרכישת הקורקינט אנו ממליצים מאוד לרכוש ביטוח מבית היוצר של אורבאן רייד דבר אשר נראה לקהל הרוכשים פעמים רבות כ"מיותר" ו"סתם יקר", אולם מוכיח את עצמו כהחלטה הנכונה ביותר שבעל קורקינט יכול לעשות.
ישנם מקרים רבים שבהם רוכב קורקינט חשמלי נקלע לתאונת קורקינט וכתוצאה מכך מוצא את עצמו עם שבר ביד או רגל (או אף גרוע מכך) וכתוצאה מכך, אורח החיים שלו משתבש.
תאונות קורקינט כאלו ואחרות עלולות להביא למצב שבו הנפגע בתאונה מנוע מהגעה לעבודה במשך מספר חודשים, אך כידוע, הוצאות המחיה השוטפות עדיין ממשיכות ובמקרה כזה ביטוח קורקינט חשמלי הוא ממש בבחינת "הצלת חיים".

  • משקל הקורקינט

בחינת משקלו של הקורקינט החשמלי חשובה מהסיבה הפשוטה שמרביתנו סוחבים אותו מספר קומות במעלה המדרגות לדירה, מסתובבים איתו מקופל, מכניסים אותו לכלי תחבורה ציבוריים כמו הרכבת וכו'.

על כן ראוי לציין כי ככל שהקורקינט קל יותר, כך הוא נוח יותר.
ומנגד, אותו יתרון משמש גם כחיסרון- ככל שהקורקינט קל יותר, כך הסוללה שמפעילה אותו היא פחות חזקה.
אם אתם מתכוונים לנסוע בדרכים עקלקלות, שיש בהן עליות ושיפועים, רצוי לכם לבחור בקורקינט שהוא כבד ויציב יותר. 

  • נוחות (אתם הכי יפים כשנוח לכם)
  • קיפול – קורקינט מתקפל יאפשר לנו לאחסנו בקלות בתא מטען של מכונית, להכניסו לרכבת ובכלל זה לשאת אותו בקלות.
    כדאי שתדעו כי נכון להיום תקנות הרכבת קובעות כי אפשר לעלות לרכבת רק עם קורקינט במצב מקופל. 
  • שליפת הבטריות – האם ניתן לשלוף את בטריות הקורקינט בקלות? שליפת הבטריות מאפשרת לנו ראשית, לטעון אותן במקום מרוחק מהקורקינט עצמו ושנית, להקל על משקל הכלי; ולשאת אותו ללא הבטריות ואת הבטריות לשאת לחוד.
    דבר זה עקרוני למשל אם אנו גרים בקומה שלישית ללא מעלית.

מדריך לרכישה קורקינט חשמל – מה חשוב לדעת

כלכלת הקורקינט מגלגלת מיליארדים ומצביעה על המנצח במאבק על הנסיעות הפנים עירוניות… אז כמובן שכלי התחבורה החביב הזה הוא כלי מומלץ שיכול לחסוך הרבה "כאבי ראש" בהתנהלותכם היומיומית.
רק חשוב לרכוש אותו ולהשתמש בו בצורה הבטוחה, הנכונה והטובה ביותר
😊

בהצלחה! 

שתפו את מאמר ברשתות חברתיות
שתפו בפייסבוק
בוואצפ
במייל
בטוויטר
תגובות חדשות בפייסבוק